Kommentare: 13
  • #13

    Diego (Donnerstag, 31 März 2016 14:24)

    Ich wünsche Euch eine gute und sichere Heimreise.
    Viele Grüsse

  • #12

    Caro (Samstag, 26 März 2016 08:13)

    Hey ihr zwei. Habt schöne Ostern… Wir sehen uns ja schon bald, Manu… Geniesst die letzten Tag noch so richtig :-) Bis glii.

  • #11

    Roli + Sandra (Freitag, 25 Dezember 2015 11:17)

    Frohe Weihnachten, euch beiden. Weihnachtsstimmung kommt bei dem Wetter ja nicht auf.
    Wir sind am 10. Dezember wieder gut im der Schweiz gelandet. Wir durften noch spannende und erlebnisreiche Tage in AGR + CHL verbringen. Mit dem Auto von Punta Arenas über Torres del Paine, Calafate, Chalten, Chile Chico, Coihaique, Esquel nach Bariloche. Natürlich Wein in Mendoza und am Schluss Santiago de Chile.
    Wir wünschen euch ein gute Weiterreise und sind gespannt auf eure Bloggs.
    Liebi Grüess us de Schwiiz
    RoSa von der Via Australis

  • #10

    Joëlle und Christoph Kilchsperger (Donnerstag, 24 Dezember 2015 09:52)

    Deine Blogeinträge, Manuela, sind super spannend. Die Reise auf der Via Australis nochmals mitverfolgen zu können, war ein erneutes Erlebnis. Wir haben uns sehr gefreut, euch sowie Sandra und Roland dort kennen zu lernen und mit euch die Schiffsreise zu machen. Mit deinen weiteren Berichten machst du uns gluschtig, wieder nach Chile und Argentinien zu reisen - wir haben noch lange nicht alles gesehen!
    Wir wünschen euch ganz frohe Festtage, wo auch immer und alles Gute im Neuen Jahr, vor allem zuerst einmal gute Besserung deinem Bein! Und dann noch viele tolle Reiseerlebnisse.
    Herzlich Joëlle und Christoph

  • #9

    Nicole, Stefan und Kim (Freitag, 18 Dezember 2015 14:42)

    Wow, mega cool eui Reis so dörfe met z'verfolge! Ehr händ jo scho uh schöni Erläbnis gha :-)

    Manuela, hoffe, dim Bei ond Chnü gohts weder besser! Uf jede Fall ganz gueti Besserig!

    Mer wönsched eui beidne vo Härze schöni Wiehnachte ond en guete Rutsch ines gsonds ond spannends Nöis Johr met vellne onvergässliche Iidröck!

    Härzlich,
    Nicole, Stefan ond Kim

  • #8

    Knörr-Nussbaumer (Montag, 02 November 2015 14:13)

    So ihr 2 Globetrotter der 1. Monet isch verbi und dir heit scho
    soviel gseh und erläbt. Mir wünsche euch witerhin viel Freud
    und blibed gsund. Liebi Grüssli, en dicke Kuss und ganz feschti Umarmig.
    Mami u. Papi

  • #7

    Knörr-Nussbaumer (Mittwoch, 21 Oktober 2015 22:28)

    hoi zäme,
    mir hoffe es goht euch guet.
    mir gnüsse der farbig Oktober.
    Liebi Grüessli Mami u. Papi

  • #6

    Knörr-Nussbaumer (Dienstag, 20 Oktober 2015 21:39)

    Hallo zäme,
    Mir hoffe es goht euch guet.
    Bi eus isch alles beschtens. Der Oktober zeigt
    sech vo der bunte Site.
    Liebi Grüessli Mami u Papi

  • #5

    Manu und Chris (Mittwoch, 14 Oktober 2015 01:38)

    Halli hallo mir lebed no ;-)
    Zur Zit gnüssed mehr echli die Brasilianische Küschte - einfach en Traum.
    Sonne, Strand und Meer, feini Capis und gaaaanzz feini Fruchsäft super.
    En liebe Gruess a alli und mir freued euis über witeri spannendi Iträg vo Eui, was lauft denn so i dä Schwiz ;-)

  • #4

    Sasi und die andere Hüntwanger (Freitag, 02 Oktober 2015 09:58)

    Mir wünsched eui vo Herze ä wunderbari Reis, spannendi Erläbnis, prächtigi Idrück und traumhafti Begägnige. Chömed dänn eifach gsund und munter und vollpackt mit mit Erinnerige a schöni Erläbnis wieder hei! Macheds guet und toitoitoi!

  • #3

    Daniel Friedl (Donnerstag, 01 Oktober 2015 11:06)

    Wünsche Euch super Ferien.

  • #2

    Thomas (Freitag, 11 September 2015 17:52)

    Viel Spass euch beiden :D

  • #1

    Manu & Chris (Donnerstag, 30 Juli 2015 16:48)

    Wir freuen uns über viele spannende und lustige News